Hlavní změny pro rok 2006

2. dubna 2006 v 15:43 |  ✮ Pravidla
Hlavní změny pro rok 2006
Pravidla a nařízení platná v roce 2005 doznala částečných změn. Mezi nejvýznamnější patří změna v počtu válců a zdvihového objemu motoru, návrat k volné výměně pneumatik během závodu a nový formát kvalifikace.
-Počínaje sezónou 2005 smí každý pilot použít pouze jeden motor po dva závodní víkendy. Instalace náhradního agregátu bude mít za následek propad jezdce o deset míst na startovním roštu.
-Jezdec bude mít k dispozici sedm sad suchých pneumatik pro celý závodní víkend. Sady nasazené v kvalifikaci a závodě musí být stejné specifikace. Pneumatiky bude možné měnit kdykoli během závodu.
-Kvalifikace se pojede v sobotu mezi 14. a 15. hodinou. Tvoří ji tři časové úseky, dva patnáctiminutové a jeden dvacetiminutový. Mezi úseky bude pětiminutová pauza. V první čtvrhodině vyjede na trať celé startovní pole. Šest jezdců s nejpomalejším časem se seřadí na nedělním roštu na 17. - 22. pozici a v kvalifikaci dále nepokračují. Ve druhé čtvrthodině šest nejpomalejších pilotů obsadí 11. - 16. pozici na startovním roštu a dále v kvalifikaci nepokračují. Ve zbylých dvaceti minutách se utká deset jezdců o nejlepší postavení na startovním roštu pro nedělní závod.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama